one month / later


Längtar till när det blir vår på riktigt och man kan sitta ute, som på bilden, och dricka latte i solen...

Halloj! Long time no see. Bloggdöden sträckte sig över en månad denna gången, riktigt illa. Men det blir alltid bättre till våren/sommaren när kameran åker fram igen. Det kan man minsann se bevis på om man tittar bak i arkivet!

Nu är det hårdträning till sommaren som gäller. Kör thaiboxning mån, ons och lördag. Löptränar tis + tors samt yogar på torsdagar också. Vila fredag och söndag. Bra schema va? Tror det kommer bli riktigt bra faktiskt. Har redan känt resultat från i januari när jag började med boxningen, och förra veckan satte jag igång med springande vilket nog kommer öka på takten till den där efterlängtade kroppsformen. För nu ska jag komma i mitt livs bästa form!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0