Kaffeberoende

Här sitter jag nu, som många dagar tidigare, och dricker kaffe och lusläser på Platsbanken. Heter det lusläser förresten? Jag skrev Läsluser först haha.. men det lät ännu mera fel. Nåväl. Kaffe är gott, det är mitt nya beroende nu när jag lagt av med cancerpinnarna. Eller alltså jag älskade ju kaffe innan såklart, men nu har jag tagit det till nya nivåer haha.. dessutom har jag Irish Cream-syrup i kaffet nu, varje gång. Låter nyttigt va? Haha.. tur att jag springer bort alla kalorier på gymmet sen.

Idag ska vi gymma som vanligt förstås, jag och min bästa vän Jessica. Vi kom på ett ytterst bra magtränings-schema sist. Det blir sammanlagt (vi kör ju i set) 310 stycken situps vi gör, dessutom två gånger i veckan. Så det blir 620 situps i veckan, drygt 100 per dag alltså om man räknar bort söndagen som faktiskt är en vilodag enligt Bibeln. Haha. Hur bra är inte det? Vi kommer bli superfit lagom till jul, i motsats till alla andra som tränar upp sig till beachen så gör vi det till jul. Sen äter vi julmat och tränar bort det lagom till sommaren, fantastiskt.

Nej nu har jag tjatat nog om träning.. ska på jobbintervju imorgon som jag verklgien hoppas på! Så håll tummarna där ute i Sverige!

Bild: från i fredags när jag, PygméMiri och Mirandah var och fikade!


din åsikt, mjau!
Postat av: Pinar

Åh tack! Den är från Belle shoes! :)

2009-09-22 @ 15:47:47
URL: http://typisktpinar.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej.

Dina byxor på bilden. Vart har du köpt dom?

2009-10-07 @ 13:04:44
URL: http://mylittlesecret.blogg.se/
Postat av: Camilla

Dom är från AA!

2009-10-07 @ 16:26:32
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0