Magsjuk

Fy fan vad jag hatar att vara magsjuk, kan knappt dricka än mindre äta något. Sitter här med en mugg med resorb i som jag får ta pyttesmå klunkar hur, samma med glaset med avslagen cola och sen lite lättsaltade chips. Min kära mor sa även (som jag tror att jag skrev tidigare idag) att jag inte får gå till jobbet 48 timmar efter att jag blivit frisk, eftersom man fortfarande smittar då. Känns ju mindre bra att missa både 2 dagar av jobb samt 2 dagars dans :( jag har ju inte en särskilt stor timlön heller, utan 2/3 av min lön består utav min provision.

Åh jag är så törstig :(

Haha ni får utsäkta mitt miserabla jag men när man knappt fått någon sömn och dessutom är helt utmattad så är det som det är liksom. Jag får återkomma imorgon om jag mår bättre då med ett förhoppningsvist gladare inlägg. Jag hoppas ni alla läsare mår bra i alla fall och dessutom sluppit blivit magsjuka! Maja, du får ta och krya på dig med som sitter i samma sits som jag idag <3


jag & miriam i fredags på bussen!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

sånt där är alltid jobbigt..hoppas du mår bättre snart

2009-01-25 @ 21:50:56
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: nattugglan

å din stackare! Kräksjukan är det värsta man kan råka ut för!!!! Stackars, stackars!

2009-01-26 @ 00:52:25
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Jenni

Krya på dig!

2009-01-26 @ 18:55:58
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0