Verkar inte vara friskare idag heller.

Usch känner mig sämre idag... har hostat som en tok hela natten och morgonen - så ingen locking för mig idag. Typiskt. Fast jag var i och för sig inställd på att inte dansa idag men i alla fall..

Så det blir ännu en dag av spelande och tv-tittande. Har ni märkt hur mycket dåligt det är på tv under dagen? Som Jacke så fyndigt sa förut så tror jag faktiskt också att dom lägger dålig tv på dagtid för att straffa en för att man är hemma haha... Det bra grejerna börjar inte förens vid två - tre tiden....Därför var det väl bra att jag sov till ett? Haha nej vill egentligen vända tillbaka dygnet men när jag är sjuk så orkar jag faktiskt inte.

Ska ta och göra frukost nu, te för hela slanten, baiiii....

din åsikt, mjau!
Postat av: FRE

JO det är sant, men jag är lättskrämd och har stort intresse för unversium så kan tänka mig att vad som helst kan hända om det "okända" men tack gode gud hände inget farligt =)

2008-09-11 @ 14:02:09
URL: http://frehagos.blogg.se/
Postat av: FRE

JO det är sant, men jag är lättskrämd och har stort intresse för unversium så kan tänka mig att vad som helst kan hända om det "okända" men tack gode gud hände inget farligt =)

2008-09-11 @ 14:05:01
URL: http://frehagos.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0