Sjuklingskur: kycklingsoppa & vitlöksbröd

Nu har jag varit uppe vid Ica och mött Jacke, som för den delen också blivit sjuk. Han sa att han trodde det var han som dragit hem förkylningen från jobbet, eftersom flera där har varit sjuka både denna och förra veckan. Sen att den bröt ut hos mig först, sen honom.

Vi handlade i alla fall varsin kycklingsoppa (min var någon asiatisk kycklingsoppa och hans var ... vanlig?) och minivitlöksbaugetter! Ska bli sjuuuukt gott, hoppas jag haha! Har ju visserligen inte smakat min soppa förut, men det låter ju faktiskt gott. Oj där plinga micron, dags att röra i soppan!



din åsikt, mjau!
Postat av: linda olsson :)

sv: tack så mycket :)

ja jag trivs i det, det ramar ju in ögonen mer :)

söt blogg!

2008-09-10 @ 19:01:40
URL: http://lindaaaolsson.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0