Inge mer glass i stora lass...

... dags att bli nyttig, på riktigt!
Jag menar, jag dansar 6 dagar i veckan, sammanlagt bli 13 timmar i veckan ungefär. Jag äter dessutom inte nöt och fläskkött så jag har ganska vegetarisk kost och älskar alla grönsaker, baljväxter och frukt.
Men min stora last glass och choklad har spårat ur... redan nu har jag klämt i min chokladglass igen och nu får jag ta och hejda mig, Det är dags för en skärpning. Jag orkar inte må dåligt längre av sockeröverdoser. Dessutom får jag sämre hy av allt fett och socker som är i glassen och chokladen...

Så jag har bestämt mig att choklad, glass, cola och andra onyttigheter får endast förtäras på helger! Och bara helger! Förutom nu i helgen för då får jag inte äta något onyttigt alls, eftersom jag redan klämt i min helgens dos av socker. Men fruksocker är okej, en hälsosam god fruktsallad kan jag unna mig, för det är inte onyttigt!

OCH DÄR MED BASTA! 
får dokumentera här hur det går.

Får lägga till en ny kategori till Dagens: sockerintag!

image57



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0