Roligt att laga mat !

Ja ibland är det faktiskt roligt att laga mat, jag har aldrig tyckt om det förut men nu när jag knappt bor hemma längre så krävs det ju att jag lagar en del själv.. och inte då bara makaroner eller fiskpinnar.. man måste ha mer närings- och proteinrika maträtter, dessutom varierad kost! Idag lagade jag grönsakswok i coccosmjölk med ris. När jag lagar wok försöker jag ha så mycket färska grönsaker i som möjligt; idag till exempel hade jag färsk broccoli, champinjoner, rödlök, zucchini och paprika. Sen hade jag lite frysta wokgrönsaker i också för jag hade inte tillräckligt med pengar för att köpa allting färskt... Men så är det! Ekonomin häromkring är tight denna månad...

image132

Men när jag kom hem så orkade jag verkligen inte laga ordentlig mat, för det gör man faktiskt inte varje dag! Ibland vill man bara slänga ihop något snabbt så då fick det faktiskt bli de tidigare nämnda makaronerna! Jag åt ju faktiskt väldigt nyttigt tidigare idag så det känns som att det väger upp... fast jag unnade mig chokladpudding också haha.. tur att det är hårdträning imorgon! Brukar köra ganska mycket styrka på både dancehallen och streetjazzen...


Idag dansade jag commercial hiphop, klädd på detta viset :
image133 image134

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0