En redig frukost!

Jag har verkligen ätit en ordentlig frukost, vilket jag gjort ofta på senaste!
Idag gjorde jag på detta viset att jag blandade olivolja, vinäger och örtsalt i en liten skål, sen skivade jag avokado och la ner i skålen. Sen bredde jag smör på två fullkornsmackor och skivade en champinjon. Sen la jag avokadobitarna som nu blivit "marinerade" på smörgåsen och de färska champinjonskivorna ovanpå. Till detta hade jag ett kokt ägg på sidan av och ett stort glas apelsinjuice;Nyttigt, mättande och gott! Alla har väl hört att det är viktigt att äta en ordentlig frukost, och det är verkligen sant. Man orkar mycket mer fram till nästa måltid!

image128

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0