2th june / summer


Hej hopp! Som vanligt några veckors mellanrum med bloggningen. Shame on me. Bilden är förövrigt från igår, tagen när jag gjorde mig iordning, sminket och håret ej fixat, innan jag skulle på min bästa väns lillebrors studentmottagning. ÄLSKAR mina nyaste i familjen Campbell förövrigt. Kommer användas flitigt i sommar.

Vad händer annars då? Tränar som en galning fortfarande. Har gått ner ca 7 kilo sen jag började, win!! Jag och Jessica har avancerat lite också på boxningen, vilket är fruktansvärt roligt. Ska börja i fortsättningsgrupp och sparringgrupp under sommaren. Så fler blåmärken lär det bli haha! Men det gör inget, lite får man allt tåla.

Nej, nu blir det mer grönt te och sex & the city i soffan. Det är ju röd dag = leeeedig! Lovar att försöka uppdatera mer klokt framöver. Baaaiiiii!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0