saturday 20th november

Äntligen har det hänt! Min älskling har gått med på att vi ska skaffa oss lite tillökning i familjen; i form av en liten kattbebis! Ni kan knappt förstå hur lycklig jag är nu! Som jag har längtat efter att ha en liten katt hemma igen. Har ju haft totalt 3 katter när jag bodde hemma (varav en fortfarande lever och bor hos pappa) och jag tycker katter är så mysiga. Så snart blir det liv i luckan med en galen lite kattunge hemma.

Vad händer annars då? Jobbet går bra, livet som inkassohandläggare är roligt och lärorikt. Gör större delen administrativt arbete så det är skönt. Men idag är det i alla fall lördag så det är det inget jobb såklart, utan Jessica och Ema (och kanske Felice) ska komma hem till mig och ha filmkväll.

Saknar min vapendragare Mirandah som flytt till Paris! Längtar något otroligt mycket tills hon kommer hem och hälsar på!!

Nä nu ska jag väcka min karl så att vi kan göra lite frukost.


Fin bild på Smirre från i somras när vi var kattvakt!

din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Grattissss!!! ska bli så kul att se vad det blir för en liten :-) och vilken fin bild på smirr,den får du gärna maila över till mig :-) kram

2010-11-20 @ 12:32:22
URL: http://calanthes.blogspot.com
Postat av: M

söta du!

2010-11-20 @ 18:46:31

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0