saturday may 22th

Denna dagen har också vart otroligt härligt sommarvarm och solig. Underbar dag. Gick (!) först till Täby Centrum hemifrån mig (tar ca 30-40 minuter) för att möta upp Jess. Vi småshoppade lite och åt sedan sjukt god glass i solen. Jag hade tre kulor i en bägare med smak av mango, mint och choklad. Det jag fick med mig hem från Täby var en tunn tröja, en ring, ett par örhängen och en vit buddha.

Nu ikväll så mötte jag upp Mirandah för veganmiddag på Chutney. Det var så cepe-gott att jag höll på att smälla av!! Skojar inte alltså haha, jag åt sojakött på spett med sötpotatis, gucamole, rödvinsky och sallad. Jag åt som ett utsvultet djur och sedan dog jag mättnadsdöden! Jag och Mirandah satt sen kvar och drack kaffe och hade lite allmänt tjejsnack. Jag hade med mig vår systemkamera så vi spatserade runt på Söder även denna kväll och fotade en massa. Blev en del fina bilder som jag såklart tänkte dela med mig av :)


Fina Mirandah <3


Och här var hon igen!






Gröna Lund


En av favoritbilderna som Mirandah knäppte av!

din åsikt, mjau!
Postat av: Fatima

Fina örhängen

2010-05-26 @ 03:49:41
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0