weeks that passed

Jag håller på att försöka ta mig i kragen som bloggerska. Jag har alltså inte gått och dörr "bloggdöden" som Mirandah så fint uttryckte det haha! Som jag har föklarat säkert 5 gånger tidigare så orkar jag varken med blogg eller socialt liv så här på vintern och ja.. då blir det helt enkelt inte så mycket bloggande av! Har ju dessutom varit mitt uppe i en flytt och det är väldigt tröttsamt må jag säga.

Men det ska bli ändring på det torra bloggandet framöver, måste bara få lite fotoinspiration och mer sol så ska vi nog se att det ordnar upp sig. Jag har planerat lite shopping här när lönen kommer så det ska jag lägga upp bilder på, dessutom har jag mycket mer plats att och framförallt dagsljus att fota i här i nya lägenheten så bilder blir det också.

So, what's new? Hm. Det går framåt på jobbet, lär mig mer och mer för varje dag som går. Jag har faktiskt lyckats att spara lite pengar på senaste (väldigt bra för att vara mig, shopaholic hehe..) så att jag & Jacke kan åka till Grekland i sommar, samt att det är bra att ha ett litet sparkapital i bakfickan om det skulle hända något. Måste bland annat gå till både optiker och tandläkare = dyrt. Det får dock vänta till i höst eller något. Utöver det så har det väl inte hänt så mycket spännande! Jobbar, tränar, äter, sover. Så ser mitt liv ut.

Jag längtar tills våren kommer ordentligt, typ maj, och sommar! För så kan jag vakna ur min hemska vinterdvala och ge mig ut i svängen igen. Jag längtar efter att klä mig snyggt, sminak upp mig och gå ut och dansa natten lång! Förfesta med mina tjejer, sitta på balkongen och röka vattenpipa, ha bara ben och klänning! Detta har varit den längsta kallaste vintern på länge.




din åsikt, mjau!
Postat av: N E T T

word on that.

sminka upp sig och klä sig fint och bege sig ut med sina bästa.. längtaaar.

2010-03-21 @ 15:51:26
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härlig sommarbild på oss! Jag längtar också som en tok! Skinnjacka å fina skor =D <3

2010-03-21 @ 20:52:30

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0