low carb high fat

Hej gott folk! Haft en bra helg? Det har jag i alla fall! Jag var hos läkaren i fredags och fick pencillin så nu har jag blivit mycket bättre.

Har gjort lite ditten och datten denna helgen, var i Nacka Forum i lördags med Jess och shoppade lite. Dock inga kläder. Knäppt va? Jag hittade verkligen ingenting som föll mig i smaken i någon butik (H&M, Bikbok, Gina, Zara, New Yorker, Weekday på görgatan, you name it) förutom ett par strumpbyxor på lindex. Så jag shoppade lite små inredningsprylar istället på Lagerhaus och Stockhome. De har grymt mycket fina saker där måste jag säga!

Jag ska även börja gå på en diet en tid framöver för att få bort det härliga fettet som lagt sig på magen och runt midjan. Så från och med ikväll blir det Low Carb High Fat dieten som gäller. Och en massa crosstrainer haha. Ska fortsätta med yogan som vanligt men försöka bränna mer genom att gå till gymmet innan och springa samt gymmad e dagar yogan inte är på. Blir en hel del träning men det är bara roligt!

Nåväl orkar inte skriva mer om det nu, middagen är strax klar. Här bjuds på lite bilder från helgen (shoppingen kommer senare).


din åsikt, mjau!
Postat av: farah

man får vara lite försiktig med den där dieten då den även är diabetesframkallande, men lycka till och så!

2010-03-28 @ 20:24:34
URL: http://arabensanus.blogg.se/
Postat av: SOFIA/THE GOOD LIFE

nu blev jag inspireread till att måla naglarna :D

2010-03-30 @ 20:00:34
URL: http://juniversum.blogg.se/
Postat av: fine

den är INTE diabetesframkallande, precis tvärtom! Har ätit sen i oktober 08, mår asbra. Killen också.



Påsken är ju en riktig lchf högtid, så du tajmade verkligen rätt! :)

glad påsk!

2010-04-02 @ 18:07:28
URL: http://fine.webblogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0