midsummer

Idag är det midsommar för den som undgått det! Vi ska fira midsommar hos en kompis föräldrars hus (det är FF wohoo haha) någonstans söder om stan, tror att det är söder om stan i alla fall. Nåväl långt bort är det i alla fall för mig haha.

Igår var jag på stan med Jess en sväng efter jobbet, fyndade en tröja på rean och sen köpte jag lite ringar på Glitter. Sen gick vi hem till Mirandah, åt sushi och sydde in min vargklänning som jag fått hem och som är awsome(!!). Mycket trevlig kväll hade vi hos Mirandah! Fick även den trevliga överraskningen att mina smycken från Fashionology kommit hem :D Det var fantastiska!


Dags att göra sig i ordning nu, här kommer i alla fall en bild från midsommar förra året.



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0