i want a horse

Halloj! Är på jobbet i vanlig ordning, har lunch just nu. Sitter mest och drömmer mig bort till i söndags när jag äntligen, efter att ha längtat så länge, fick rida! Det är så mysigt med hästar, vilka fantastiska djur egentligen. Jag vill ha lilla fina Russ som jag red i söndags, visst var hon fin? Som en lite sagoponny haha! Åh önskar verkligen att jag hade tid/pengar/all kunskap som behövs för att ha en egen liten ponny. För en ponny kan jag minsann ha tack vare min längd och vikt.

Förhoppningsvis kan jag åka ut fler gånger till syrran och rida lilla Russ. Hon är nämligen medryttare på islandshästen Akva som ni kan se på den senaste bilden jag lagt upp. Och i samma stall som Akva bor, ja där bor också lilla Russ. Nu går de dock i sommarhagen när de inte rids tillsammans med en till islänning, Akvas föl samt ett dräktigt halvblod som ska få föl nu i juni. Åh jag ska hälsa på snart igen!




din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0