happy times

Det har vart en mycket bra, lugn helg. Träffade Maja på en fika efter jobbet i fredags, det var väldigt kul att träffa henne igen och catch up lite! Lördagen spenderades med städning och sedan mys med min älskling.

Och idag då: jo vi har vart på jakt efter lite saker till min lilla bebis som flyttar in på torsdag. Då hemsidan jag beställt saker ifrån har en ovanligt lång leveranstid (väldigt besviken på detta förövrigt, tycker att om det står "Leveranstid 5-7 arbetsdagar" så borde jag, om jag beställer på tisdagen, få min leverans senast på onsdagen därpå!!) så var vi tvungna att bege oss på en liten utflykt för att inhandla kattsaker. Jag har idag handlat ett litet toahus, lite leksaker, klosax, en klösbräda och en mysig fleecefilt till min fina kisse. Kattmat + kattsand ska jag inhandla imorgon.

När vi inhandlat diverse kattprylar så fikade vi latte och morotskaka i Arninge centrum. Det var supermysigt!
Nu längtar jag så att jag nästan smäller av till torsdag då det bär av att hämta hem Mr. Miyagi. Japp, det är hans namn som vi kommer döpa honom till haha! Men han kommer kallas för Miyagi för det mesta, min lilla plutt!

Strax ska jag mysa ner mig i soffan med Jacke och titta på Avatar (filmen), bra avslut på en bra helg!


din åsikt, mjau!
Postat av: M

oj, vadan det farliga namnet? vad händer med Lucifer, var jacke inte så förtjust i det månne?:P ?

2010-12-07 @ 15:51:19

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0