vacation over

Japp. Nu är det roliga över, dags för allvar igen. Dock så ska det bli rätt roligt att gå till jobbet imorgon, börjar på en ny tjänst på företaget där jag jobbar som inkasso-handläggare. Läskigt värre va? Haha.

Ska bli spännande att lära sig lite nytt, sitta på en ny plats i en annan lokal och jobba med nya människor. Jag känner väl dem flesta där lite lätt sen innan, i och med att det är samma företag, så det känns tryggt.

Sen ska jag börja träna igen efter mitt lilla "sommarlovs-uppehåll". Ska börja träna Kung Fu faktiskt om allt går vägen, har alltid varit fascinerad av det så det ska bli skitkul! Jag håller er uppdaterade om hur det går på den fronten sen haha ;)


ph by jake

din åsikt, mjau!
Postat av: Caroline

Kung Fu låter himla intressant. hur går det?

Postat av: my

åh, vad fin bild!

2010-08-29 @ 11:32:48
URL: http://strombeerg.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0