parts of my costume

Mina favoritringar just nu: den första till vänster är från Ebay, den i mitten är köpt i gamla stan och den tredje längst till höger är nyast. Den är i äkta silver från Grekland.
Nu är hösten börjar smyga sig på som smått så åker som älskade flanellskjortorna fram. Ska åka till Beyond och införskaffa lite fler sen. Gärna en blå hade jag tänkt, eller en som är lite grön kanske?
Sen har vi förstås mina Dr Martens! Har ett par svarta, ett par helvita och sedan dessa vita med svarta skosnören.

din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja allt från weekday :D visst varen fin! Men alltså yingyangtriangelringen, jag dör jag dör jag döööör (verkligen dör hahaha) vad fin! Vad köpte du den för? Jag skulle bli världens gladaste om du hade ork att gå förbi och köpa mig en (jag står självklart för cash och frakten).

2010-08-09 @ 10:51:54
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Åh du är toppen! Var seriöst de finaste jag sett i ringväg på ett bra tag alltså :D du kan ju langa dina kontouppgifter så kan ja slänga över 30 spänn så du harom där näru traskar förbi :)

2010-08-09 @ 12:54:12
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0