one list

en liten lista som jag snodde av nio till fem. alla bilder nedan är tagna utav mig förutom ballongbilden och den på mig.


10 FAVORITER
Färg: turkos.
Mat: älskar grillat! men även pastarätter. mycket vegeteriskt. kan inte välja.
Musik: åh vad svårt. Funk, hiphop, soul <3
Film: Natural born killers.
Bok: just nu "Den förlorade symbolen" av Dan Brown.
Sport: det måste väl vara dans!
Årstid: Hösten.
Glassmak: choklad, eller tiramisu. eller citron.
Tid på dygnet: Söndagsförmiddag med sol.


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: nöjd.
Smak: äppelcider
Kläder: svarta leggings och svart linne.
Bakgrund: grått utanför fönstret.
Nagellack: Beige.
Tid: 17:37
Omgivning: Ett regnigt norrort. Täby.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Mycket möjligt, men ja såklart haha.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja. Var med i "Om barn", en serie på UR när jag var 15 år.
Kysst någon du inte känner: Några stycken.



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Jacke, Jessica och Mirandah.
Du tycker om: min familj och mina vänner.
Du inte gillar: folk som är elaka för att hävda sig själva.



2 VAL
Kaffe eller te: kaffe. och svart löste. haha. 
Vår eller höst: hösten.



1 ÖNSKAN:
att jag verkligen kommer i väg till Paris i oktober.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0