lazy days

Min sista lediga vecka. Känns sådär. Min ena bästa vän befinner sig i Barcelona tills på fredag och den andra har flyttat till Paris. Jag ligger bara hemma och är lat. Tittar på sex and the city. Klappar katten som vi passar för tillfället.

Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan i alla fall istället för att sitta hemma och häcka. Tänkte köpa ett fotoalbum bland annat, då jag framkallat alla bilder från Grekland. Jag har bestämt mig för att börja framkalla fler bilder, det är roligare att plocka fram album än datorn om man ska visa bilder!

Nu: mer sex and the city.

längtar tillbaka..

din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Grekland... om man ändå fick åka dit..

2010-08-18 @ 19:52:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0