some pictures from yesterday


Hade en så sjukt otippad galet rolig kväll igår. Började med att jag mötte upp Mirandah på östermalm efter att hon slutat jobbet för dagen. Vi gick då och käkade på ett café som ligger upp vid Östermalms torg (åt chevrésallad - grymmmt gott!) och satt där och snacka skit samt väntade på att Henke, födelsedags barnet som skulle firas, och resten av gänget skulle röra sig ut i svängen.

Det tog dock längre än väntat så jag & Mirandah drog till en bar på Götgatsbacken som heter Bauer (tror jag i alla fall?) som var ett riktigt nice ställe. Gillade verkligen inredningen och det trevliga folket! Vi tog ett glas vin där innan vi rörde oss mot Soft där resten av gänget nu bänkat sig. Det var riktigt kul att träffa alla och även älskade Jessica kom dit med sin grabb Emil! Sen blev kvällen bara bättre och bättre och jag dansade ända till stängning haha. Då var det Max som gällde sen en taxi hem.

Det som var så himla stört var att jag i början av kvällen, innan vi mött upp alla, var rätt seg/trött och jävligt otaggad. Jag sa till och med vid något tillfälle att "jag kommer dra hem innan kl 24" haha, samt att jag var på väg att åka hem redan innan vi mött alla! Det var nog det som gjorde kvällen så bra, att jag inte hade jätte höga förväntningar om en awsome kväll, utan den bara blev det mer och mer ju längre tiden gick! Allting behöver inte vara så himla planerat jämt :)


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0