Resa

Lite platser jag vill resa till under mitt liv
dock inte alla utan bara ett urval ;)


Paris gärna på weekend med min pojkvän


Kina
och självklart gå på kinesiska muren


New York på shoppingresa såklart


Australien igen, för att se hur upplevelsen skiljer sig från att ha varit barn när jag var där sist


Venedig, Italien gärna på romantisk weekend..
har velat åka dit sen jag spelade banan i Tomb Raider som utspelar sig där haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra Marinoni

venedig är otroligt vackert, men tyvärr inte lika romantiskt som man kan tänka sig att det är, överskattat och löjligt höga priser. jag skulle helre ha valt att åka till verona (den vackraste staden - med råge - jag besökt) eller riva del garda (eller någon annan liten stad/by längs med garda sjön, där är det underbart vackert, som i en saga :)

2009-09-09 @ 16:46:12
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0