Linsgryta

Var på intervju i förmiddags... tror det gick helt ok! Han som rekryterat samt intervjuade hade faktiskt bara valt ut 4 stycken (!) som fick komma dit på intervju. Dock så blir det en andra intervju också innan man eventuellt då får jobbet. Och det är under den andra intervjun som man får reda på mer om själva tjänsten, nu var det mer en genomgång om vad jag gjort tidigare och sådär. Får besked i slutet av veckan så håll tummarna nu gott folk :)

När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag innan jag satte igång med lunchen som då blev: linsgryta! Den blev väldigt god faktiskt och jag gjorde så pass mycket att jag kan äta den när jag kommer hem från träningen också.

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt! Ska väl ta det lugnt ett tag till här framför datorn innan jag beger mig till träningen.

Fin bild på mig & Miriam haha


din åsikt, mjau!
Postat av: Miriam

Hoppashoppashoppashoppashoppas det går bra! :) Håller tummor och tår før dig påsan.



shit vilken snygg bild alltså :D

2009-09-22 @ 17:43:40
URL: http://pygmiriam.blogspot.com
Postat av: mango

Jag håller tummarna!

Wow, un bigote!! Vart har du hittat den? jag behöver sådana, ska ha en fest med mexikanskt tema! :)



PUSS!

2009-09-22 @ 18:45:58
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Miko

TUSAN, jag glömde önska dig lycka till hisscamilla..

Men lycka till i efterskott då hisscamilla /tobaksmikaela (som förövrigt har haft sin första provjobbdag idag)

2009-09-22 @ 22:26:46
Postat av: Mirandah

nämen,hissdjuret i egen hög person,med mustach och allt!

2009-09-23 @ 13:41:00

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0