Kafferep x 2

Halloj! Saknat mig? Jag vet att Mirandah har det i alla fall hahahaha... Nämen stackarn är ju sjuk och behöver något att läsa. Så det ska hon minsann få!

Helgen blev väl inte riktigt som det var planerat. Men det var skoj ändå! Senaste dagarna har jag mest haft arbetslös-ångest och ja.. det finns liksom inte så mycket att skriva om då. Om ni inte vill höra om min ångest om och om och om och om IGEN. Skulle inte jag vilja i alla fall haha. Jag tränade visserligen igår och hälsade på i Jessica & Emils nya lägenhet som var superfin! Så det var trevligt.

Idag har jag städat och druckit kaffe hos min lilla mormor och  även tjänat en slant, tack vare städningen, som jag ska använda till busskort denna månad. Efter det mötte jag Miriam och käkade hemmagjorda cibattas och drack ännu mera kaffe. Sen läste vi tidningar och hade tjejsnack, väldigt mysigt! Nu är jag hemma och inväntar min man så vi kan gå och tvätta. Det ska bli ytterst roligt... eller inte haha.


Våra goda cibattas innehöll: bonjour vitlöksost, mozzarella, färska & soltorkade tomater, ruccola samt pinjenötter


cibattamiri


ciabattamilla


Kaffedipp, och mitt nya matta nagellack från Depend


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

å, som man har väntat...

2009-09-30 @ 19:36:34
Postat av: Sofia

Tomat och mozzarella är verkligen en av de bästa kombinationer som finns!



Hmm.. din blogg var verkligen inte bra att besöka när man är hungrig... kanske det blir att baka lite bröd senare :P

2009-10-01 @ 14:47:02
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Veronika

Mums!

2009-10-06 @ 11:08:40
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0