Dricker chailatte

Vi har ett väldigt trevligt erbjudande på vår Ica där vi bor, man får köpa 3 st flaskor med syrup (187ml) för bara 79 kr! Hur bra är inte det? Så jag köpte vanilj, choklad och chai! Så nu ska jag dricka chailatte och läsa lite innan jag måste åka iväg på en till intervju på stället där jag var sist.



din åsikt, mjau!
Postat av: *Maja*

Om jag sätter in cash på ditt konto köper du till mig? <3

2009-09-09 @ 13:02:12
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Nilla

Oh jag älskar chailatte!! men hur gör man? vad ska man blanda dem med? btw hur gick med jobet du hade hittat? fick du det? =)

2009-09-09 @ 17:02:33
Postat av: Paulina

Måste bara fråga vilket ica du hittade detta erbjudande på!

2009-09-11 @ 21:47:55

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0