Avundsjuk

Om jag hade massvis med pengar att spendera skulle jag också köpa dessa fantastiska skor. Jävla Rihanna. Hon ska alltid ha så mycket snyggt haha. Skulle dock inte dra mig för att köpa ett par kopior av skorna, för jag tycker de är grymt snygga och bryr mig inte ett dugg om märket på just dessa. Anledningen till det kan ju vara att de kostar 750 dollar... alltså 5 275 kr (Gud vad lågt dollarn står förresten?!).

Källa


din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra Marinoni

sv; jaa, visst är dom heta :D hoppas du hittar dem i din strl :D aah, i know, det var trist!



de där var JÄÄÄVLIGT snygga!

2009-09-23 @ 14:51:54
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: lou

Jag har någon slags hatkärlek gentemot Rihanna. Totalt avgudar henne.. men sitter sen i mitt rum och hatar att hon är så jävla snygg och har så fiiiiiina kläder :D haha

2009-09-23 @ 23:02:25
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Men hahahahahah vilken jävla mega idiot! Och ja, vadå egen stil (?) hahaha öh okej... låt folk klä sig hur fan dom vill och i vad fan dom vill.. asså jag förstår verkligen inte. Hur kan dem ha så jävla mycket tid eller hur kan de prioritera att lägga tid på att bete sig som jubelidioter? Doooont get it! Man typ ja men tack så otroligt mycket för omtanken och ditt långutdragna tips var säkerligen jätte intressant. Usch folks! Kitty skrev en skitbra grej om de en gång, om att folk inte alltid måste säga va dem tycker när d ändå är helt jävla orelevant.

2009-09-24 @ 13:50:09
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0