Sunday

Så var ännu en vecka över! Tiden bara flyger förbi. Har vart dåligt med uppdatering här på bloggen... igen... denna gången pga allt kaos som händer just nu i mitt liv, som jag såklart inte kommer berätta vad det är haha.. Skulle kännas jäkligt dumt att hänga ut sitt privatliv så. Så det är kort och gott kaos i mitt liv just nu, så ni förstår säkert att det inte finns tid över för bloggen då.

Nåväl lite roliga nyheter har jag ändå mitt i allt kaos! Jag var på intervju för en tjänst i fredags som gick sjukt bra, och de kallade mig redan till en andra intervju under den första haha! De ringde alltså inte upp efter utan vi bokade in den direkt. Så håll tummarna nu för Guds skull imorgon då jag ska dit och det faktiskt går vägen denna gången, behöver det så mycket! Plus att jag verkligen tror denna tjänsten skulle passa mig, I want it sooo bad!!

Vad har annars hänt som man kan berätta? Jag & Jacke (min b-friend) bakade morotskaka för första gången i bådas liv, och jag kan bara beskriva den med ett ord: utsökt. Kan även beskriva den som fantastisk, asgod och mumsig haha. Nej men ärligt talat den blev riktigt lyckad så nu går vi och småäter morotskaka ur kylskåpet titt som tätt haha. Dock så gick själva bakandet inte helt smidigt, jag skulle göra glasyren och Jacke själva kaksmeten.
Jag börjar med att hälla bakpulver på philadelphiaosten istället för vaniljsocker = förstört, så jag var tvungen att gå upp till Ica och köpa ny haha. Och Jacke glömde, men kom på i sista sekund, att ha i morot i smeten. Och ja utan morot i smeten blir det inte mycket till morotskaka hahaha... Nåväl vi lyckades tillslut och den blev jäkligt god som sagt.

Nu är det dags för lite tråkig, men nödvändig, städning!

söndags-snygg utan smink haha


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0