Mikaela fyllde 20 & jag hade fått jobb

Min helg började ju som sagt ypperligt bra med besked om mitt nya jobb. Jag & Jacke gick och käkade på kinarestaurang på fredagen och som den gentleman han är bjöd han! Gullis! Det var jättemysigt och supergott, och efter restaurangbesöket åkte vi hem och kollade på första Harry Potter-filmen. Så på det viset såg fredagen ut.

Igår, alltså lördag för er som kanske inte är med i svängarna, så städade jag & Jacke vår lägenhet och sen träffade jag Jessica i täby centrum för att kolla lite grejer och för att sedan bege oss hem till henne. Vi rökte vattenpipa och tog det lite lugnt innan vi gjorde oss i ordning för den stundande kvällen då vi skulle fira Mikaela (och lite mig haha).

Vi begav oss till Mikaela runt sju snåret där det bjöds på thai till middag. Det var oerhört gott måste jag tillägga. Sen satt vi och snacka skit och måla naglarna (haha tjejigt värre) tills Miriam anslöt sig till gänget och vi började spela spel och dricka öl/vin. Vi spelade "med andra ord" ett sällskapsspel där man är i lag och då ska på 30 sekunder förklara olika ord med... andra ord då såklart haha. Detta vart ju lite klurigt ibland för Miri som är norsk men hon var jätteduktig i alla fall. Även om det inte var en båt-shake utan en båts-hake vi var ute efter hahaha! Men det är ju inte så lätt alltid haha. Sjukt rolig liten intim förfest haha. Senare mötte vi upp Johan och Kim för att bege oss in till stan vid tolv tiden, och hade då tänkt att dra till Mosebacke, men tji fick vi då allt där stängde ett (?!), så vi drog till Grodan bakom Stureplan och var där i en timme innan det stängde haha.. vi trodde från början alltså att det skulle stänga fem men inte denna kvällen icke. Är inte det ett fem-ställe? Aja strunt samma, jag kan i alla fall gå dit igen vill jag tillägga då det verkade vara ett rätt bra ställe, de spelade riktig house där!

Jaja hoppas Mikaela var nöjd med kvällen! Jag var mest nöjd med förfesten eftersom det blev så himla mycket spring inne i stan och så lite klubbande haha. Hoppas ni andra hade en trevlig lördag as well :)


mmm massa god mat!


som ni ser haha


jag drack corona kvällen till ära


Mikaela var facinerad av Jessicas nitar haha


Det fantastiskt roliga spelet "med andra ord"


Avslutar bilderna med en på mig och norrbaggen Miri <3


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0