Första veckan på nya jobbet

Ja jag antar att ni fattar varför jag inte vart särskilt aktiv här på bloggen de två senaste dagarna. Har ju börjat på nytt jobb och det är väldigt mycket information som klämts in i mitt huvud som jag nu försöker reda ut. Allt verkar dock väldigt bra och jag får ju dessutom jobba ihop med två av mina favorittejer Jess & Miriam <3 hur toppen liksom?! Eller ja än så länge är det mer utbildning än jobbande men inom några veckor är det dags att börja arbeta.

Dock måste jag säga att jag är väldigt trött haha.. börjar ju jobba klockan 08.00 så det blir ju till att kliva upp vid sex-tiden.. det är det enda som inte är kul med ett 08.00-17.00 jobb: att man börjar just klockan åtta haha! Men men det är bara en pytte pytte pytte liten nackdel så det är bara att kämpa sig upp för resten är toppen. Sjukt bra chefer och kollegor samt hur måna de är om personalen. Allt är helt enkelt sjukt bra.

Nu ska jag springa upp & möta Jacke vid Ica för inhandling av lite middag samt andra tråkiga hushållsprylar. Smell ya laterrrr


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Du e duktig du! :) <3

2009-10-31 @ 12:35:04
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja sammetstights! Köpte mig ett par från monki i veckan, ååååh dom är hur mysiga som helst :D



angående med att jobba sig upp, jovisst de funkar säkerligen på några ställen (typ mcdonalds någon butik, telefonjobb, snickare etc), men väldigt få, du måste ha mycket tur och du får oftast inga välbetalda jobb den vägen... du kan liksom inte välja och vraka på samma sätt som om du haft en utbildning, sen känner jag lite varför a en omväg när man kan ta en genväg :) men de är som du säger alla är inte gjorda för universitetet, hade de varit lätt hade liksom alla haft universitetsutbildning, och sen är de ju en del nöjer sig med mindre och då är d ju gött för dom liksom... fast ja känner inte så, därför måste jag kämpa hårdare :)

2009-10-31 @ 16:36:07
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0