Curly girly

And then it was thursday... Blev inte alls mycket städande här igår haha. Träffade Jess en sväng i Täby C för att inhandla en väska till henne (hon hittade dock ingen) och sen bjöd hon på sushi! Gulle hon är. Är toppenglad för att Jess nu officiellt är medlem i min sushiklubb. Har tre medlemmar so far. Mirandah är livärdd för sushi så hon kommer nog tyvärr aldrig gå med.. nåväl hon får vara med i discoklubben istället :)

Sov med flätor igår natt vilket resulterade i lockigt hår, så himla fint! Hade permanentat i typ nian och jag saknar det jättemyckt, men jag vill ha mycket längre hår innan jag går och gör det igen faktiskt. Så det får bli flätor så länge. Dock så strävar mitt kassa hår efter att vara rakt + platt. Så hur mycket jag än fixar det med mousse och spray och gud vet vad.. tuperar... så är det ändå rakt och platt efter några timmar. Så jävla ovärt. Nåväl man kan ju inte få allt här i livet haha...

Såhär såg jag ut igår alltså med lockigt/vågigt hår


din åsikt, mjau!
Postat av: L

Herregud,du är så söt så jag dör.

2009-10-15 @ 16:10:51
URL: http://grimeonmymind.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0