(bak)Fylle-djuret

Igår var det dagen D, dagen då Mirandah och jag skulle supa bort mina sorger. Låter säkert ytterst barnsligt men jag behövde det kände jag. Har haft en del motgångar på senaste både vad gäller jobb och annat privat så jag behövde ha lite kul, få spåra lite helt enkelt. Jag som är "yours truley fattiglapp" blev bjuden på middag och vin (även inträde på klubb) av min kära vän Mirandah, det var en middags dejt för två hemma hos henne. Och Mirandah tog mycket allvarligt på mitt uttryck att supa bort mina sorger, så hon såg minsann till att mitt glas aldrig var tomt. Vi rökte öven vattenpipa på vår väg djupare in i dimman.

Två flaskor vin senare begav vi oss till slut ut i svängen efter att ha peptalkat oss själva om hur snygga vi var. Hur löjligt? Jävligt löjligt. Men otroligt roligt. Vi försökte komma in på Village men tydligen var det 25 där (tror vakten ljög), fast jag tror att vi inte var tillräckligt kända bara.. alltså inte kända över huvudtaget haha. Vi mötte i alla fall upp några andra tjejor och efter lite diverse kalabalik och kaos bestämde vi oss (detta var ett ytterst dumt beslut) att gå till Laroy på Stureplan. På Laroy hängde det endast nyblivna 18-åriga brats, i alla fall dom jag såg, och det var inte särskilt bra musik och vi hann bara vara där i typ 1,5 timme innan det stängde. Mirandah höll dock sitt löfte så hon bjöd mig på diverse alkoholhaltiga drycker även på Laroy. Tack förresten för allt du bjöd på gullefjun! <3 Dock kommer jag aldrig i mitt liv sätta min fot frivilligt på det stället igen.

Vid tretiden börjar vi dra oss hemåt och jag är väldigt berusad och trött, kommer i alla fall hem (tvingade även stackars Jacke att möta mig) och däckar fint i vår säng. Idag mina vänner, idag mår jag defenitivt som jag förtjänar. Vaknade upp med en dunkande huvudvärk och ett lätt illamående som hängt efter mig hela dagen. Jag har i princip bara velat lägga mig i ett hörn och självdö. Men som man bäddar får min ligga, eller vad säger ni?

Hos Mirandah igår

Fylledjuren Mikaela, Mirandah och Camilla


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0