Vintage-lovers

Beskrivning tagen från deras facebook-sida:

Snart finns en stående vintageloppis(eller vintagemarket som jag tagit mig friheten att flåd-döpa det till;) i Skrapans källare(Götgatan Sthlm, för er som inte är lokalbekanta)!

Har du hela källaren full av mormors gamla fina bohag som du aldrig kommer få plats med? Är du liksom jag en sån som shoppat på dig liite för mycket kläder och skor senaste året? Eller gör du egna kläder, smycken/annan konst? Vill du sälja detta på Stockholms bästa shoppingstråk till tonerna av grymma DJ:s och doften av mysig helgfika? Klart du vill.

Aktuella datum är lör och sön 28-29 nov och 5,6 samt 12,13 dec.

Tanken är lika genial som enkel: Kvalitativ, kreativ mötesplats för alla som har något att sälja, något som är lite beyond gamla slitna skridskor och Myrorna-noppiga Lindexkoftor från 97... Utan mer flotta vintagepärlor, nyare välbehållna kläder, böcker, filmer, egengjord konst, mindre inrednings och möbelprylar... Du fattar.

Jag ska dit nu till helgen som kommer!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0