Världens sämsta bloggerska

Alltså herregud. Jag har verkligen tappat stinget! Vet inte riktigt vad jag ska säga om det mer än att intresset för bloggen dalat något fruktansvärt sen jag började jobba heltid. Tro mig det tar på krafterna, man orkar för tusan ingenting på vardagarna mer än att äta middag, titta på tv, och sova.

Så tillsvidare antar jag att ni får nöja er med uppdatering på helgerna.. tyvärr. Tyckte själv att bloggar som uppdaterar sällan blev trista i längden tills jag började använda mig av bloglovin! Då tänker man liksom inte på att en av alla bloggar man följer inte uppdaterar ofta utan blir snarare glad så fort man ser att bloggaren i fråga har uppdaterat haha.

Nåväl vad har hänt sen sist? Jag har jobbat. I vanlig ordning. Trivs fortfarande otroligt bra på jobbet och är så jäkla glad att jag kämpade så hårt med min ansökning som gjorde att jag fick detta jobbet.

Jag är även pank. Verkligen luspank. Äger totalt 20 kr i form av två fina guldtior som jag ska använda idag till att köpa ägg. Men på onsdag är det löööööön :D äntligen! Som jag längtat efter en klok månadslön kan jag lova er. Det var länge sedan jag fick det! Så det första jag ska göra efter jobbet på onsdag är att åka till Täby Centrum och köpa smink då det jag har nu är helt slut i princip. Ni vet uttrotkad mascara, urgrävd conceler, pudret finns bara kvar i form av en tunn linje längs puderdosans kant, etc. Haha så tragiskt men sant. Hade tänkt mig och köpa conceler på MUS och sen resten av sminket från billigare märken som Isadora och Maybelline. Gillar itne att lägga pengar på smink nämligen, gillar mer att köpa smycken, kläder och självklart skor! Ska även köpa mig något fint i klädform på onsdag :)

Dessutom fyller jag äntligen 20 år snart, den 17 december för att vara lite mer specifik. Och grejen är att jag inte längtar till det bara för att det är kul utan mer för att få det f*cking överstökat haha! Alla min vänner är över 20 och jag känner mig verkligen som den sista 80-talisten! Jag anser mig själv inte som vuxen förens ajg faktiskt får gå på systemet och komma in på de flesta klubbarna. Men men jag funderar på att ha en stor fest och sen utgång. Problemet är bara att jag bor i en etta och kan inte bjuda hur mycket folk som helst :/ Någon som vill ha min fest hemma hos sig? Haha! Nämen seriously speaking så täntke jag blanda fina drinkar och sen gå ut på Fasching.

Nu ska jag äta frukost så detta menlösa babblet är härmed avslutat! Vi hörs när vi hörs mina vänner!


din åsikt, mjau!
Postat av: Nath

Digga din blogg och din stil =) Härligt med tjejer som inte bara är pinnsmala och lägger ut bilder på sina kroppar.

Din header bild är sjukt fin, härligt med fräknar o allt =)

2009-12-01 @ 23:19:46
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0