Tisdag idag

Hej alla glada! Dagen till ära har jag jobbat. Det börjar sjunka in nu som smått hur allt ska göras och all information som de tryckte in i mig förra veckan börjar sakta men säkert redas ut någorlunda klokt. Det är mycket att lära men roligt! Jag är så lycklig som har ett eget skrivbord med min egna dator och min egna pärm med viktiga saker haha.

Tänkte på en grej här om dagen. Jag går ju på möten och sådär som man gör på ett kontorsjobb. När man var liten och man fick höra att mamma skulle på möte på jobbet lät det superviktigt men jävligt tråkigt. Så nu när jag reflekterat över att jag suttit i diverse möten och jämför med hur jag trodde att det skulle vara när jag var liten så är tanken som slår mig: var det bara detta? Haha så sjukt. Var det liksom inte mer än så? Man bestämmer saker, bockar av saker hej och hå. Vettefan vad jag trodde att det var egentligen när jag var liten hahaha.. men något mer än detta i alla fall.

Nåväl summan av kardemumman är att jag trivs så sjukt bra på mitt nya jobb!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra

Ja det är lite kul! men det är skillnad på möten och möten. Jag sitter mycket med kostnadsbortfall och diskuterar rapporter och analyser. Exempelvis för en produkt eller tjänst företaget erbjuder. Undersöker kommande kostnader och vad ett krav kan kosta och då får man kalla till möten och involvera personer som kan vara med och diskutera. Det kan bli långdraget och jobbigt men det är även roligt! Lycka till på jobbet!

2009-11-03 @ 22:47:33
Postat av: Maria

Va roligt att du trivs på jobbet :) Hojta till om dom behöver fler folk ;)

2009-11-04 @ 11:21:59
Postat av: amando

åh lyckos dig som har fått jobb haha. snart ska jag me börja söka ;)

2009-11-04 @ 21:20:27
URL: http://svineflue.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0