Sköna söndag

Idag har jag en skön söndag för mig själv. Jacke är i Göteborg med sitt jobb och ska kolla på slutspelet i allsvenskan, så han åkte imorse vid halv tio och kommer hem någon gång ikväll igen.

Jag har suttit framför datorn i x antal timmar nu och bara slösurfat, redigerat bilder och även avslutat ett bloggdesignuppdrag jag fick av Emma (vän). Blev väldigt nöjd med hennes design då den verkligen passar henne! Den nästan skriker "Emmas blogg" haha. Se den här (öppnas i ett nytt fönster/tab). Vi är även kattvakt till Jackes systers katt Smirre, så honom har jag underhållt emellanåt också. Herregud jag känner mig verkligen über-lat haha..

Ska nog måla ett till lager lack på mina naglar också... dricka lite mer kaffe.. städa undan lite.. kolla lite tv. Jag älskar söndagar.




din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

Haha vad är det här för bild????

2009-11-02 @ 11:41:04

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0