Shopping-lördag

Igår var jag på stan med Miriam! Vi var på vintagemässan i Skrapan bland annat, där vi dessutom träffade på snygga Fian som stod och sålda saker från Mixtaped Shop! Väldigt kul, blev dock lite stressigt när vi skulle dra vilket resulterade i att vi inte hann säga hejdå :( vi var hungriga som djur och Miriam höll typ på att svimma haha, så vi skyndade oss bort till Fåtöljen på Götgatan och åt en trevlig lunch med gästspel av Mirandah! Så kul att se henne också!

Därefter åkte vi in till centralen och strosade runt en sväng inne i Gallerian bland annat! Det var en mycket trevlig dag må jag säga, och det jag fick med mig hem var: två halsband, ett svart långärmat fodral, en ny skjorta, fingervantar och nytt puder!

Bilderna har jag snott hos Miriam!


din åsikt, mjau!
Postat av: Fian

Hej babe!! Tack för länken! Idag är det lucka nummer 3 på julkalender med; 25% på alla våra solglasögon! Tänkte säg det om du var sugen på någon, kommer alltid komma liknande erbjudanden i framtiden, men när glajjerna är slut då är dem slut :)! Tell your friends!

2009-12-03 @ 01:54:27
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0