sämst

Herregud. Jag har verkligen blivit sämst på att blogga. Sorry.

Så vad händer i livet då? Det är mest jobb (älskar mitt nya jobb fortfarande!) och utöver det inte mycket mera då jag är luspank. Jag äger cirka 20 kr fram tills lön. Det är mindre kul så det blir varken någon shopping, fest eller andra aktiviteter att berätta om. Så bloggen blir ju lite torr... nog för att jag kan posta modeinlägg men jag har inte känt att jag velat lägga ner tid på att surfa runt efter saker att posta på bloggen, oinspirerad helt enkelt.

Så ni får stå ut med lite torrhet här framöver tyvärr tills blogglusten smyger sig på igen!


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Kul att det bra på jobbet gurkan! :)



Imorgon fyller min syster år, och vi ska ha lite raj raj här, vore kul om ni kunde komma. <3



Har ju en tidig julklapp till dig juuuuu.

2009-11-12 @ 14:27:32
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja rågillar signes och viktors, brukar läsa deras... vilken/vilka är de du läser? länken länkades nämligen bara till hemsidan haha

2009-11-13 @ 16:03:17
URL: http://viktoriatoimc.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0