Lördagens

Såhär såg jag ut i igår när vi var på bio! Älskar denna outfit, sammt + flanell = mys :)

Dock så var filmen inte riktigt vad jag förväntat mig. Sjukt coola effekter och så men en eller två eller femtio för många "snyft-kliché-amerikansk film"-scener.... Dessutom börjar filmen så som alla andra amerikanska "världen går under"-filmer.. tänk er "The Day After Tomorrow", en ensam vetenskapsman sitter och kollar på sina veteskapsintstrument som visar totalt sjuka värden och säger "oh my god" med mörk, allvarlig röst, tyst för sig själv. Haha ni hajjar grejen. Men den var ändå helt okej... men absolut inte vad jag tänkt mig. Tycker att de kunnat tänka lite mer utanför linjerna eller vad det är man säger.. think outside the box..

Skjorta: Bikbok
Leggings: Bikbok as well...
Skor: Spizike från Ebay


din åsikt, mjau!
Postat av: Sandra Marinoni

sv, haha, men fan vad kul :D önskar att jag hade mer bilder på mig från när jag var mindre, jag var dock en liten fjortis. supermycket foundation (i någon nyans för mörk) osv, hahaha! men jag var inte ens i närheten av hur hemska dagens fjortisar är!

2009-11-18 @ 14:50:49
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Sandra Arvenäs

Super med flanell! Bekvämt och värmer skönt :)

2009-11-19 @ 15:25:12
Postat av: N E T T

jag menar inte transa så, det är det jag menar att beyonce är stor och kvinnlig och lady gaga liten och skinny.

Sen skrev jag ju också att jag en transa och jag tycker inte jag ser så manlig ut men det är bara längden som spelar roll i min benämning när jag kallar mig eller b transa :P

2009-11-21 @ 15:21:00
URL: http://annettek.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0