LA Gear X MJ

Här kommer lite mer kicks dagen till ära. Det är ju ändå söndag, vad mer kan man göra än hänga på Ebay och dricka kaffe? ;)
Nåväl, här är ett samarbete mellan LA Gear och Michael Jackson, smäller ni också av? Jag smäller av i alla fall. Vill ha. Nu på stört. Tack. Haha... nämen allvarligt lite dyra kanske... finns på Ebay med utgångspriset 1 399 $. Det blir ca 10 063,85 SEK. (enligt forex.se)

 


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

jaa de är lika varma som jag skrev.. du KAN i stort sett inte frysa när du har en sån:) älskar dom!



hade en för nåra år sen också men den blev tvärr stulen nästan på en gång..



min gick på 5000, de andra modellerna går på 6000.. jag tyckte att den här var absolut snyggast fast den ska inte vara riiktigt lika varm, men tro mig den är KOKHET hehe

2009-11-22 @ 18:49:24
URL: http://karinolofsson.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0