Ke$ha - Tic Toc

En artist som jag för några veckor sen fick upp ögonen för är Ke$ha. Tack vare låten Tic Toc som jag hörde första gången på Vakna med The Voice. KOllade på det varje morgon när jag var arbetslös bara för jag tycker Josefin, Jakob och Paul är så roliga. De hade dessutom Kesha på intervju när hon var här på Sverigebesök för ett tag sen och hon var helskön haha! Älskar hennes stil också, väldigt egen grunge skulle man kunna säga. Ser fram emot att höra mer från henne, tror hon kommer bli stor! Säkert lika stor som Lady Gaga blivit på senaste :)

Här är en intervju med henne på finest: läs.


Här är videon till låten "tic toc"

Här är en del av intervjun i The Voice


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Jag såg henne live på blog awards och måste säga att jag tyckte att hon var riktigt skit haha.. kändes mest som en typiskt amerikanska som försöker göra en M.I.A men det blir bara bajsnödigt alltihop typ. Men ja vet inte, den där låten kanske man börjar gilla om man hör den mer elle nått.. vettetusan :P

2009-11-01 @ 14:52:26
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: victoria

HAHA vad pinsamt dåliga dom var på engelska !

2009-11-20 @ 20:53:28
URL: http://vickylicious.webblogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0