Persilja i en mojito?

Hård kväll igår. Indeed. Hela gänget var hemma hos Miriam och Robert, dessutom kom Jessica och Emil dit vilket var sjukt roligt. Har verkligen saknat henne massvis. Blev en hel del bubblande på balkongen (vi skulle ju faktiskt inviga den) sen råkade jag ha persilja i min och Miriams mojitos haha... Myntan och persiljan stod bredvid varandra så tog jag fel.. synd värre haha! Inte konstigt att den smakade lite skumt andra gången vi gjorde den...

Det blev även smygätande av glass i sovrummet sådär framåt tre-tiden och i slutändan gav jag upp vid halv fem och deckade på golvet (alla sittplatser i soffan och dylikt var upptagna av andra deckade vänner så jag fick nöja mig med mattan haha). Hade lite ont i nacken när jag vaknade sen men vi kom hem till slut i alla fall och sov väääldigt länge imorse (eftermiddags?). Nåväl vissa festkvällar är lite vildare än andra, men kul hade vi i alla fall! Dessutom är det lördag så vi ska äta god mat och kolla på mer film, har kollat på både Resident Evil 2 & 3 idag. Blir förhoppningsvis något mer lättsamt ikväll än ett gäng zombies haha.


din åsikt, mjau!
Postat av: wokade vegetariska grönsaken

SYND med persiljan! Hur lyckas man?

2009-05-17 @ 08:34:40
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0