Lite bilder..

Hahaha hittade bilder hos Miriam från den galna födelsedagsfesten i fredags. Den sista bilden är helt underbar, det värsta av allt är att jag inte minns att jag från att ha deckat på golvet gått och kurat ihop mig på fotpallen?! Haha!


Cilla, Markus och Gullå


Balkongen där vi satt större delen av kvällen (den skulle ju för tusan invigas!)


Jag, rätt sliten framåt natten, och Miriam!


Haha vi med våra mynta- och persiljemojitos!


Haha här hade större delen av laget gett upp! Jag låg alltså inte på fotpallen från början...

din åsikt, mjau!
Postat av: wokade vegetariska grönsaken

Hahahaha JAG DÖR!!! Vad händer här? SYND att du ligger som ett litet djur på fotpallen, som en sådan där larv som finns på sommaren som krullar ihop sig till en boll...Men ännnu mer synd att du faktiskt får plats på fotpallen, hur liten är man inte då? Kul att att du har tagit beslutet att bosätta dig där i sömnen också, utan att vara medveten om det, jag skulle ha sett den sekvensen när det hände, den du!

2009-05-18 @ 09:12:10
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Hahaha synd att jag har mitt ass typ upptryckt i cillas face! Sorry Cilla!

2009-05-18 @ 18:55:26
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0