I valet och kvalet

Nu mina kära vänner så behöver jag hjälp, har ett dilemma framför mig. Har bestämt att ajg ska köpa mig ett par spizike nu vid lön. Meeeen... nu är det så pass att skorna jag visade i detta inlägget är de jag ska köpa, och de är ju då som sagt på ebay men liiite dyra (ca 1400 kr). Sen har jag även funnit dem på samma sida som jag köpte min air digs förra månaden 300 kr billigare än dem på ebay men i en större storlek (36 istället för 35,5). Kanske inte låter som någon större skillnad men det kan det faktiskt vara, för dels så är de 1 cm större (vilket är stort i skor) och sen kan de också beroende på vilken modell de är se väldigt stora ut då också (i alla fall om man är van vid små fossingar).

Så... min fråga till er är: vilka skor ska jag köpa, de i för stor storlek men billigare eller de lite dyrare i rätt storlek?


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

men gud vilket tattit sätt o fiska kommentarer. haha shhiiiet, om du ska ställa en fråga till dina "läsare", kan du väl fråga nått på riktigt. tänk efter, vem kan ge dej svaret på den frågan?

sneakers e så jävla nice ämne o ja kolla på din blogg för att läsa va du skriver om. kicks e nice o skriva om så vissna inte..

2009-05-23 @ 00:14:44
Postat av: Camilla

Anonym: Jag bryr mig inte om kommentarer eller läsare överhuvudtaget faktiskt, det e klart det är kul men jag är inte en sån som skriver runt i alla bloggar jag hittar och kommenterar bara för att få läsare och kommentarer. Nu är faktiskt så pass att jag undrar vilket par jag ska köpa och det är alltid bra att höra vad andra tycker, även om det till slut ändå är upp till mig. Du behöver inte kommentera ett sådant inlägg om du tycker det är löjligt, dessutom kan du ju faktiskt skriva vem du är också istället för att vara anonym.

2009-05-23 @ 12:14:27
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Oj vilken arg än där ovanför :/



Jag tänkte beställa från den andra sidan du snackade om, men jag tror inte att de blir biligare från den ilängden, för jag är nästntill säker på att de blir en rät hög fraksumma på den och om inte blir det garanterat tulavgift (ebay kan man klara sig ifrån de om man har tur och man itne blir stickplockad), men de där sidorna är ja rätt säker på att man får tullavgift ifrån.. så ja tror att man hamnar på runt samma summa i slutändan. Eller har du redan kollat upp de? =)

2009-05-23 @ 12:29:01
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja, det är bara att skita i dom, jag gör desamma... ibland sitter jag och skrattar lite också haha.



Jävla tur, jag har åkt på fraktkostnader på dom skorna, tror ja fick betala nästan 300 spänn typ :/ de har ja iof gjort på ebay nån gång me, fast me tanke på hur mycke ja handlat på ebay och att ja bara fått tullavgift en gång så är d rätt bra ändå... men jo d e som du säger, 300 spänn kan va jävligt mycke me... svårt de där alltså.

2009-05-23 @ 12:50:13
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Jag vågar typ inte skriva ut dem ännu om folk med samma storlek skulle googla upp dem, får hoppas att de finns kvar ett tag till (A)



Köpte dem från pickyous.. har inte hittat några i min storlek i den modellen på ebay nämligen. Får hoppas att jag slipper tullavgift, en poolare fick betala 300 spänn för sina skor i tull därifrån. Så ja håller tummarna för att ja slipper haha.

2009-05-25 @ 10:13:04
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Anonym

gick tillbaks för o kolla om du svarat nått, men de va ju en besvikelse att du inte bryr sej om varken läsare eller kommentarer.. men kommentarfunktionen e ju inte svstängd än, så ja tänkte svara.. :)



ja kollade din blog för o läsa om dina kicks.. ja e ingen jävla hater som hänger runt o sågar småflickors bloggar.

Jag trodde att de va ok att kommentera på det här inlägget, ledsen om de inte var de typ av svar du förväntat dej.. exploderade på din meningslösa fråga bara. sorry. smakråds frågor när de gäller modeller är kanske mer sånt ja räknade med att se..



mitt namn e hannah o anledning till att ja inte fyllde i mitt namn är för att jag inte brytt mej om o kommentera förut, du inte känner mej o ja känner inte dej, ja har ingen blog heller, så va ska du me mitt namn till babe?



stay fresh o keep the love commin for the sneakers!

2009-06-01 @ 15:35:18
Postat av: Camilla

Anonym: Åh du missförstår mig ju.. klart det är kul med kommentarer och läsare och självklart svarar jag när folk frågar saker! det jag menade var att min blogg är till för min egen skull och att syftet inte är att bara få massa läsare och kommentarer därav att jag inte är en sådan som fiskar kommentarer... har ett gäng läsare som jag själv följer deras bloggar också och det är skitkul varav en del av dem är sneakerfreaks, som jag, och därför ställde jag den frågan.



Varför "explodera" över en sådan fråga? Den var ju inte så farlig, personligen tycker jag det är värre när folk kommenterar i andras bloggar och säger "läs min blogg" för att fiska just kommentarer eller läsare.



Nåväl förutom just denna fråga så hoppas jag att du märkt att jag annars i denna kategori har just smakrådsfrågor och lägger upp olika nice modeller som jag gillar. Enjoy!

2009-06-01 @ 20:06:01
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0