Äntligen fredag!

Eller ja.. det är ju torsdag men som bekant så är jag ju ledig på fredagar så för tillfället är torsdagar mina fredagar.. haha skumt det där lät men ja ni hajjar.. Idag har jag jobbat mellan 12 - 18 eftersom det är röd dag. Kändes lite skumt eftersom raster och lunch låg annorlunda och det gick lite sådär faktiskt. Men kul att Malin satt med oss idag!

Imorgon bär det av en sväng på stan med Jessica och Miriam (eventuellt Emil också) eftersom den förstnämnde fröken behöver nya kläder. Dock blir det inte någon shopping för mig eftersom jag som de flesta andra får lön på måndag. Men jag tänkte ta ett gäng tior ur min växelask (en liten ask där jag lägger ner all växel som blir över när jag handlar, om ni inte förstod det)  så ska jag köpa mig ett par fina flamingoörhängen från BikBok! Har alltid älskat dem som är från milajki men det är ju lite väl dyra (499kr) så dessa som jag sett på Bikbok kostar bara 79 kr kommer troligtvis få följa med hem imorn! Efter löning blir det ett par nya skor, troligtvis ett par jordans (helst spizike) och sen förhoppningsvis en jeansjacka! Har även kommit fram till att jag är i stort behov av tjocktröjor då jag endast har 2 stycken jag använder nu. Bra att ha under just skinnjackan eller den kommande jeansjackan då det lätt blir kallt annars.

Nej nu ska jag sluta babbla på och spela lite sims!


din åsikt, mjau!
Postat av: Nikky

Hej! Jag undrar var du har köpt din Run dmc tee;)

2009-05-22 @ 11:42:19
Postat av: Mino

Hey Camilla!

I vilken affär har du köpt dina örhängen? Den ligger väl i Stockholm?

2009-06-02 @ 18:26:45
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0