Sköna söndagen

Blev ingen uppdatering igår mer än get-bilden haha.. hade ingen lust eller ork att skriva och då blir det inte så mycket av det helt enkelt.

Igår var jag i alla fall i Täby Centrum med Miriam en sväng. Det var väldigt trevligt, vi gjorde lite shopping, käkade lunch & glass samt tog ens väng förbi solariet. Det jag fick med mig hem var en ögonskuggspenna (lila), ny mascara, lila nagellack från depend, pärlor & pärlplatta och stora hårspännen medans Miriam köpte en t-shirt, ett hårband och en tröja till Robert. Kort och gott en väldigt bra lördag utan festande och dylikt, rätt skönt om jag får säga det själv. Fick även ett samtal från Mikaela & Amanda, det var också roligt i och med att vi knappt ses nu när Jess inte bor hemma i Sverige längre. Dumt egentligen, vi är ju fortfarande kompisar för det haha. Ska nog slå klackarna i taket med dem nästa helg!

En söndag som denna ska jag pyssla med mina nyinköpta pärlor men även ta en sväng förbi solariet igen. Måste även städa lite här hemma, det är inte så fasligt stökigt men just för att förbygga att det blir värre så att säga. Har även filosoferat idag över en hel del olika saker, bland annat så har jag redan börjat få resfeber haha! Är jättenervös för att flyga själv och hålla på och ha mig med incheckning och dylikt. Det snurrar tankar som "tänk så missar jag flyget" eller "tänk så har jag inte rätt papper med mig" eller "tänk så hittar jag inte på flygplatsen i barcelona"osv osv. Dessutom har jag fortfarande ingen resväska haha! Kollade på Claes Ohlson som Sarah tipsade mig om men den väskan jag hittade där (i Täby) var för liten.. dock billig.. men som sagt för liten. Måste ta tag i mig själv idag och ringa runt lite för att eventuellt låna en av någon. Bara tio dagar kvar nu tills jag åker!! Det är ju helt sinnes haha... tiden går ju så jäkla fort. Jag längtar ju som en jäkla jag-vet-inte-vad också! Jessica snart kommer jag ner till Barca och leker!

Nej, nu ska jag ta en dusch och tvätta mitt fettiga hår haha.. vi hörs lite senare!


måste köpa nytt neon nagellack också som på bilden, så snyggt!


10 dagar till Barcelona

din åsikt, mjau!
Postat av: Jacobs mamma (Lotta)

Hej Camilla

Du kan låna en resväska av oss om du vill

Hälsningar

Lotta

2009-03-15 @ 17:15:54
Postat av: Amando & Miko

ja de ska vi:D

2009-03-15 @ 19:38:06
Postat av: Sarah

ah så du va där o kollade! synd att det inte fanns någon som va stor nog

2009-03-15 @ 22:58:23
URL: http://estailo.nu

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0