Resväska?

Jag har ingen resväska inför min tripp till Barcelona. Det känns lite jobbigt? Haha! Ska kolla med mina pärisar om de möjligtvis har någon annars kanske jag måste köpa en ny, vilket säkerligen kommer bli en dyr historia. För resväskor är väl inte allt för billiga? Inget jag vill köpa över nätet heller direkt haha.. nä får kolla med mina nära och kära och se om någon vågar låna ut sin väska.

Det jag är mest rädd för är att min väska ska komma bort på vägen dit eller hem, precis som när jag åkte till London för några år sedan med min far. Då åkte väskan till Prag och vi till London haha! Och jag fick heller aldrig väskan under våran 4-dagars vistelse där, utan nej minsann den behagar inte komma tillbaka till mig förens ungefär 1 vecka efter att vi kommit hem igen. Då åkte vi i och för sig med SAS och nu ska jag flyga med Ryar air så de är väl förhoppningsvis lite nogrannare.

En skön hemmakväll har det vart för er som undrar, och imorgon blir det nog inte mycket mer till festande. Ska nog bara pyssla lite här hemma efter att jag vart i Täby C en sväng och köpt själva pysselprylarna samt solat!




din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

kolla claes ohlson, de har billiga resväskor, typ en 2-300 som duger :)

2009-03-13 @ 23:45:36
URL: http://estailo.nu

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0