På latsidan idag

Haha jag är så sämst idag. Hade tänkte duscha, fixa här hemma, åka iväg och sola och eventuellt gå på en wackingklass idag. Som det ser ut just nu... haha.. så har jag inte kommit särskilt långt här i mitt liv. Har legat och sovit ut, dragit mig en stund.. suttit vid datan.. druckit lite te... satt vid datan igen... käkade en billys pizza till frukost och kollade på tv. Än så länge sitter jag i soffan haha. Har inte ens duschat än.

Men vet ni vad? Det är sååå jäääkla skönt alltså! För jag behöver inte duscha just nu, jag måste inte åka och dansa och jag behöver defenitivt inte åka iväg endast för att sola. Jag är ju faktiskt helt ledig idag så jag måste inte göra någonting om jag så inte vill, det är helt underbart!

Ville bara dela med mig av min lata dag, hoppas ni andra får en lika skön helg!


Endast 12 dagar till Barcelona!!!!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0