Oj oj oj

Guuud så trött jag är! Håller på att somna rätt av i datastolen haha! Jacke sitter och spelar Killzone 2 som han blivit beroende av och jag ugglar då som sagt i datastolen. Vi har kollat på filmen "Yes Man" med Jim Carrey och käkat middag för ett tag sen. Filmen var rolig den rekomenderar jag att ni ser!

Imorgon är det en ny arbetsvecka på g men jag känner mig faktiskt förvånansvärt positiv. Tycker det ska bli skönt att åka till jobbet och få lite rutin på vardagen igen. Ska även bli kul att se hur det går för Maja & Malin som har deras första dag på Glocalnet också! Jag hoppas på att vi på Kombi har slagit det andra kontoret i Sverige som säljer kombilotter så att vi kan få sälja dem för halva priset denna månaden! Tyckte jag låg ganska bra till i torsdags så jag hoppas verkligen att det gjorde det för dom andra också. Nåväl det återstår att se imorgon :) Hur som haver så känns det mesta ganska bra just nu, speciellt som jag har Barcelona att se fram emot. Jag vet att jag tjatar om det men det får ni leva med minsann, det kommer vara så nu fram tills dess att jag åker haha.

Nej dags att göra sig iordning och hoppa i säng! Vi hörs imorgon allihopa.


hahahaha humor...

din åsikt, mjau!
Postat av: JESSICA

HAHAHA XD

2009-03-02 @ 12:41:54
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0