Mystiska grannar

Vi sitter nu i Jessicas rum och är allmänt bakfulla och jävliga. Rätt skönt., lyssnar på Run DMC och snackar emellanåt och sitter vid datorn. Jessica har ett ganska litet rum med ett fönster, och utanför fönstret så är det bara 1,5 meter till ett annat fönster (husen står rätt tätt alltså..) och där bor en arg liten spansk man som ibland tittar in tillbaka om man smygtittar. Nu tittar vi ju inte ut genom fönstret men man hör honom sjunga ibland (även en kvinna som sjunger) men oftast låter han som en väldigt arg seriefigur som talar spanska haha! Det låter jätteroligt! Jag vågar inte riktigt kika nu... eller ska jag? Nä jag vågar inte, tänk så står han däre och börjar skrika på spanska? Då kommer ju jag bli jättenervös. Nej, det är nog bäst att inte titta och bara fnissa lite när man hör honom sen.


din åsikt, mjau!
Postat av: överkörda ödlan

Gör som Malin, "heaven's on FIRE" och stäng fönstret...hm du har väl hört om den?

2009-03-28 @ 20:03:09
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: L

aha okej .. Tack !

Dem bilderna fixar du på photofunia.se ;D

Tänkte sätta ut lite andra bilder som jag testat där , känn dig fri och spana och få nya idéer ;D

2009-03-31 @ 16:49:16
URL: http://bebbans.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0