Halloo

Blev ingen uppdatering igår! Har så mkt för mig här nere hela tiden så det hinns liksom inte riktigt med. Iförrgår skulle vi tagit det lugnt på kvällen här hemma hos Jess, men vi gick till en bar och satt där och snacka och drack lite, sen gick vi över till hennes killkompis där några andra satt och drack lite sen gick vi hem. Så det blev ganska lugnt i alla fall.

Igår var vi först i en annan del av Barcelona för att kolla lite kläder och sådant där, det var jättemysigt. Sen åkte vi hem igen och köpte massor av frukt för att åka upp på ett berg som ligger här med utsikt över staden, vi hookade även med Emil (för er som inte vet är det Jess pojkvän) så han fick följa med och äta frukt. Väl där satt vi som i en park i en sluttande backe och åt frukt, men i vanlig ordning så kan det urarta lite så vi hade fruktkrig haha! Sjukt roligt var det, Emil mulade Jessica med en papya haha.

Därefter gick vi lite mer på sneakerjakt och shopping, det har inte gått så bra att hitta några sneakers (mer än air digsen) som känns sådär "wow!", men jag har sovit på saken och kom fram till att jag ska köpa ett par schysta vita air max skor i och med att ajg knappt har några "cleana! sneakers utan mest färgglatt :) I alla fall så köpte jag ett par leggings & en t-shirt på AA och sen ett par leggings från new yorker.

På kvällen var vi på hemmagfest hos samma killkompis som dagen innan (Hugo heter han förresten) men igår var det lite mer drag i och med att det var fredag. Dom hade dekorerat fint med toapapper i lampan och ja, det var trevligt helt enkelt. Drack Sangria ur tetrapack, men det var gott och blev nog något glas för mycket av den. Men vi kom hem tryggt och säkert i alla fall, för här sitter jag ju nu haha. Hoppas ni har det bra alla mina vänner & nära & kära där i Sverige, saknar er!


här promenerade vi i förrgår


såhär såg vi ut i förrgår


en palm som var fin


vi satt på en brygga vid hamnen och mös (man ser förövrigt berget på bilden som vi var på igår)


jag på baren med min mojito (i torsdags alltså)


Jess ringer Emil för att vi ska möta honom


såhär såg parken ut på berget där vi satt! Man ser inte staden i bakgrunden likabra på bilden som i verkligheten.


en papya


all frukt vi hade!


fruktkrig haha!


Ja ni kan ju gissa vilken del i inlägget den här bilden tillhör haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: adam (amanda)

e det inter vart me mäössa mitt i hmm där?

2009-03-28 @ 18:05:23
Postat av: maktgalna lemuren

Å vad fint! Gissa om man är lite avundsjuk;) Men va härligt ni har de! Hur se festandet där nere då? Någon hipp klubb hitils? Fiiiiiiina bilder också såklart!

2009-03-28 @ 19:33:23
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: roinson räven

du det e massa folk från åkersberga med i roinson, nån du känner kanske?

2009-03-28 @ 20:19:38
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: adela

Det ser riktigt härligt ut!

2009-03-30 @ 19:32:41
Postat av: Laura!

Härliga bilder, vill oxå dit!!

2009-03-30 @ 19:50:50
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: emma

Har bott i Barcelona i 4 månader. helt underbart! Skulle jag vinna pengar skulle jag bosätta mig där och bara vara(;


Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0